lørdag, august 25, 2007

Livstegn

Jeg føler litt tagget i grunnen... Sånn er det altså med meg og mitt (jeg har bare elendig mobilkamera. Dessuten; skittentøyskurv! Har ALLE det? Mitt ligger i en handlebag fra IKEA):

1. Hva leser du akkurat nå:



2. Hvilken farge har du på tannbørsten din:



3. Ta et bilde ut stuevinduet ditt:



4. Ser du bunnen av skittentøyskurven din?


(Her ser du hvor "modig" jeg er, HHS:-)

5. Ta et bilde av noe du nylig har kjøpt deg:



6. Hvordan ser sengen din ut akkurat nuh?


(se pkt. 4)

7. Hvordan ser det ut inne i kjøleskapet ditt?



8. Ta et bilde av kjæledyret/babyen din:



9. Ta bilde av noe du misliker der du bor:


(Frognerfolk pusser fasadene sine HELE TIDEN!:-(

10. Ta et bilde av noe du liker spesielt godt der du bor



(Jeg er veldig glad i naboskrullene i etasjen under meg og i balkongen min. Dette er naboenglenes balkong. Maken, men hakket mer pyntet enn min)

Føler du deg tagget kanskje?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jippi! Du er modig, veldig modig. Det vet vi jo :-)

Finfin utsikt altså, jeg må få meg en tur ut på den balkongen før sommeren tar langtidsferie.

=Anja sa...

Glad i deg, Rockette
Du greier dette her, du- det er j sikker på!

Betty Boom sa...

Siste bilde så koselig ut.

Betty

Anonym sa...

Det her går bra.

Lothiane sa...

Vel utført meme, synes jeg! :)
Jeg har en falleferdig skittentøyskurv, men de posene fra Ikea er kjempefine. Bruker dem når jeg skal i vaskeriet.

Koselig utsikt! :)

Heidi Fleiss sa...

Hvis det er noen trøst virker det som alle har skittentøyskurver fra IKEA, og de koster jo like mye som posene!

Rockette sa...

Du er hjertelig velkommen når det skal være HHS. Det vet du vel:-)

Glad i deg også, Anja!

Ja, ikke sant Betty. De er så fine mine naboer. Og kreative med slike pynteting.

Vi satser på det, Sadie. Jeg kommer straks sterkere tilbake! *klem*

Takk, Lothiane. Og i like måte. Din utsikt er helt sjef! ser du ned til meg?

Jaggu, Heidi Fleiss.
Jeg er så sløv med å¨kjøpe sånne kjedelige ting. For eksempel tok det meg tre år å få kjøpt søplebøtte til kjøkkenet.
Ikke akkurat noe ideelt husmoremne:-)

=Anja sa...

How is life, Rockette??
Her i Metropolis e det no deilig klissj klassj regn- og j skal til byen og gjøre mine hoser grønne!!!
Komm te Grautgrenda du å:0)

Anonym sa...

Hvor er du Rockette?

Rockette sa...

Åååå, Anja. Ble de knallgrønne eller?:-)
Jeg skulle gjerne kommet på besøk. Enn så lenge får det bli i tankene. Ellers hjertelig takk for invitasjon.

Her er jeg Sadie.
Ble så innmari sjuk gitt, men nå trenger jeg å blogge litt tror jeg.
Kan noe sparke meg i gang?
:-)

=Anja sa...

Hehe
Du kjæm nårdu kjæm:::000)))