torsdag, desember 20, 2007

og noen ganger...



Hilsen fjortisrocketten:-)

22 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! Jeg vil ha en sånn!

Anonym sa...

Utrolig bra :-)

Mener at jeg har sett denne teksten på en skjorte et annet sted også. Kan det ha vært Nemi?

Rockette sa...

Tihi, Iskwew. Jeg tror du hadde kledd en!
Kanskje vi skulle få trukket opp - med blog-urlene våre på ryggen:-)

Haha, Cat. Det høres ut som noe Nemi ville kledd også:-)
Jeg så den i serien Queer as Folk, og bare MÅTTE ha en. (dette bildet er juks - den egentlige skjorta er klar for vindusvaskklutstatus)

Rockette sa...

æh, _trykket_ opp, mente jeg:-)

Betty Boom sa...

God jul fra Betty42

Rockette sa...

Takk i like måte, Betty

Undre sa...

OMG! Jeg vil også ha!!!

Lothiane sa...

Hahahaha! Jeg vil og ha!!! :D

Den passer så fint til mitt nye aggressive jeg. :P

I say fuck you! hahahaha

Lothiane sa...

Forresten, når det gjelder å få trykket opp... jeg fant et sted der jeg fikk trykket opp en tekst som jeg ikke fant på t-skjorter andre steder. Det kosta meg ikke mange kronene og t-skjortene kom i alle former og størrelser. Sikkert mulig å lage noe der, om ønskelig. Skal se om jeg kan grave fram linken.

Lothiane sa...

Spreadshirt. Her kan du velge å ha skrift eller annen design foran, bak og på ermene. Du kan velge skrifttype, farge og størrelse - og flytte designen dit du synes den passer best. Jeg har bestilt fra dem en gang og var fornøyd.

Rockette sa...

Klabbert dere også må ha, Undre og Lothiane.

Nå fikk jeg skikkelig lyst å rive i en lite xmastreat her ass

Anonym sa...

Det var bra feika. Den er ikke projisert på deg, du må ha montert den på bildet, ikke sant.
Jeg så først stripene og tenkte at dette er film noir, men det blir vel heller film rouge på den måten.

Litt dunklere og litt sigarettrøyk, så er du i the man who wasn't there.

Lothiane sa...

Ups, jeg ød'la visst xmastreaten, Rocky. Litt for kjapp med bestillingsfinger'n når det gjelder t-skjorter. *avhengig*

Men atte du... jeg har funnet ut hva som funker bedre enn skriking i lydtette rom: Å prate med koselige og morsomme damer.. som deg. :)

(Dessuten hjalp det litt med Jussi Björling også)

Rockette sa...

Jaja, da blir det ikke noe xmastreat på deg, Lothis;-P
Og i like måte! LuvvYa!

Rockette sa...

Jepps Zorro:-)

Anonym sa...

Hoho! Den var artig. Og ennå artigere er det å tenke på at jeg akkurat dumpa en fyr, mens jeg tenkte på det orignale sitatet.

alliene sa...

Fine!
God jul, Rockette!

Anonym sa...

Ha en strålende fin jul Rockette! :)

Lothiane sa...

Ho-ho, jeg har fått ny t-skjorte i posten! (kjappinger på det stedet altså)

Har ikke prøvd ennå. Jeg griner hvis den ikke passer... men da kan en av dere overta. :)

Ujevne tanker sa...

Haha, fantastisk!
Jeg har sett dette i broderi, du vet sånn Hjem kjære hjem-broderisett. Men enda kulere som t-skjorte!
Hvor fant du denne, Rockette?

Håper du ellers har en fantastisk fin jul:-)
Stor juleklem

Rockette sa...

Ojda HHS, og hehe, det slår meg at vi burde gå til masseproduksjon av slike gensere...

God jul/vel overstått alliene og YeahYeah!

Lothis:-)

Broderi var en kul ide, anett. Hvor fant du det?
Jg fant min på et nettsted for Queer as Folk. Men jeg har ikke funnet den web'en igjen.
Håper du har hatt en fantastisk jul!

Klemmer all around

Ujevne tanker sa...

Designtorget i House of Oslo har de iallefall, - de har flere morsomme slike home sweet home-broderier. Homo sweet homo, f.eks:-D