tirsdag, januar 20, 2009

En plan

7 kommentarer:

Astri Ulland sa...

Nøff?

Rockette sa...

Jepp, jeg er lille Gris:-)

Godt nytt, Titta! (?)

Astri Ulland sa...

...og ikke rotta, da.
Bra! Hold fast ved griseperspektivet!

Selv må jeg bruke hard vilje på å motarbeide rotta i meg. Luftveisinfeksjoner får ta mesteparten av skylda, verdens skjeve gang får masse tid og rom til disposisjon når jeg ikke orker gjøre stort noenting.

Men forestillingen om deg med krøllet hale, og nesevis - det virker oppmuntrende!

Rockette sa...

Det er nok litt rotta i meg også... men mest gris! Sånn er det kanskje med oss alle? (ambivalens)

God bedring! *nøff*

Astri Ulland sa...

:-) !

Anonym sa...

Det er kanskje bedre å være nesevist spørrende til undringen formelig slår krøll på seg enn å være i overkant løsningsorientert ;-)

Anonym sa...

Jeg er nok mest gris jeg og, men enkelte dager ønsker jeg meg forheng rundt hele meg... en burka, kanskje? Vil ikke se, vil ikke bli sett.

Heldigvis ikke så ofte. :)

Perler for svin er innmari kul.