onsdag, februar 17, 2010

En ganske alminnelig onsdag i februar

Og det er noe som gnager i sjela di som om du var 14 år igjen og gråter på trikken på vei til stallen og en varm trøstende mule fordi han du trodde elsket deg høyere enn sola og månen og himmelen og havet på en gang dumpet deg til fordel for hun med pupper og tvilsomt rykte i C-klassen. Bylandskapet farer forbi tåket av tårer og gryende desillusjon og du tror du er på vei til en trøstende varm mule mot kinnet, men i virkeligheten er du på vei ut av uskylden inn i kynismen, der drømmer bare er drømmer og realiteten den totale parametrale motsetning.

Du er stor jente nå. Tørk tårene og knytt nevene!



Photo: PostSecret

6 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

Hei :)
tenkte jeg skulle teste litt hos deg.

Det er noe rart med malen din som gjør at jeg må klikke en par ganger for å få opp kommentarfeltet. Aner ikke hva eller hvorfor.

Du har bokstavgodkjenning, dette er som sagt ikke det samme som moderering. Bokstavgodkjenningen er til for å forhindre dataroboter fra å skrive meldinger. Den er grei om man er blant de uheldige som plages gjentatte ganger, for alle andre så er den unødvendig. Dersom du har moderering på så er det dessuten lett å slette eventuell spam. Mange har problemer med å se og fylle inn disse bokstavene.

Anne (Moseplassen) sa...

Du har jo ikke på moderering. Har du akkurat skrudd den av?

Anne (Moseplassen) sa...

Da tester jeg igjen (du kan gjerne slette dette altså, har jo ikke noe med posten her å gjøre)

Men nå har du satt den til å kun tillate folk som har google eller OpenID konto. Det vil si at nesten alle som ikke blogger på blogspot ikke får kommentert.

Rockette sa...

Takk Anne
Jeg vet ikke hva det kan være med malen som gjør at det er klønete.
Jeg skrudde av modereringen nå, for de fleste i Bloggeby vet hvem jeg er allikevel - det var i begynnelsen det var litt skummelt:-)

Jeg hadde ikke sett bokstavvalget i instillinger. Det er huket av nå.

Takk igjen.

Rockette sa...

Hm, dette skjønner jeg ikke, for på mitt nettvindu nå (jeg har logget ut av Google) står det at OpenID: WP, AIM etc også kan kommentere...
men man må check under Google-konto

Anne på Moseplassen sa...

hm, ja, du har rett, jeg har ikke sett at OpenID også inkuderer wordpress.com

Dette er nå helt og holdent ditt valg. Jeg ser dog ingen grunn til at man må være logget inn med noe som helst for å kunne skrive kommentar, men det er nå altså hva jeg synes, og jeg er slettes ikke allvitende.