mandag, april 16, 2007

Blånn

I går kom jeg uforvarende til å snuble og ramle oppå fjernkontrollen så den låste seg på MTV's "Jessica Simpson's Blondest Moments". Fantastisk festlig!

Det slo meg at jeg kunne laget noe lignende på bloggen min. For eksempel Rockette ordner med skattegreier og andre begredelige praktisk/økonomiske ting. For etter å ha svettet meg gjennom Hvordan endre skattekort for Dummies i en time og fremdeles ikke skjønt hvilke tall som skal stå hvor på skatteendringskortet (fjan, jeg vet jo knapt hva som er netto og hva som er brutto. Jah - hva forventer du egentlig en blondine som ikke vet hva åremål er?), tenkte jeg at det kanskje kunne være god underholdning. Om ikke for meg selv så i hvertfall for andre.

3 kommentarer:

Lothiane sa...

Argh!

Jah, der tror jeg vi kan samle flere gode historier. Jeg holder på med phaenskapet selv og det føles nokså håpløst.

Jeg lover å ikke le av deg hvis du velger å blogge om temaet.

Medfølende klemmer...

Anonym sa...

Jeg har en egen kategori som heter Idiotisk - og der har jeg slett ikke lagt ut alt jeg kunne enda :o/

Anonym sa...

Jeg har så mange blonde øyeblikk selv at jeg ikke ler av andres.