fredag, juli 25, 2008

Livet


Sånn det også kan være:) Peace&love

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååhh! Herlig! :D

Håper du koser deg noe innmari, kjære!

Stor klem fra meg
(som har kommet meg hjem)

Anonym sa...

Det var noe veldig kjent med den moloen der, ja. (Og så jeg som har kjørt forbi et par ganger hver dag da.)

Om avstanden kvalifiserer til "tean i tanga" vet jeg ikke, men hva gjør vel dét når stedet har spa?

Rockette sa...

(haha, så stygge føtter jeg har - nesten sånn donald duck-føtter. De så finere ut på bittelille mobilskjermen:-)

Takk, og velkommen hjem, Lothis. Håper det ordner seg i varmen! Snakkes snart:-*

Håkon, må ikke kjøre _forbi_ dah.
Hva er 'tean i tanga'? Selv har jeg byttet tangaen med burka på mine gamle dager:-D

Spa veier nesten opp for selv de dølle rommene og den dårlige kaffen...

Ujevne tanker sa...

Så herlig, rockette.
Jeg har noen slike bilder fra svabergene på Nesodden i fjor, meg og en venninne sine føtter mot sjø, sol og blå himmel.
Det er lykke, det.

Anonym sa...

Tean i tanga har ikke noe med tanga å gjøre. ;) Tærne i tangen på oschlosk. Det er noe sørlandsk, tenker jeg. Gu' så bereist jeg plutselig følte meg. ;)

Stor klem til deg! Jeg har det opp og ned. Nå er det litt mer opp, fordi vi har fått temperaturen litt ned. Og så kommer lillesøster til meg nå straks og det blir nok kos.

Snakkes, hånnipånni! :D

P.S. Jeg ønsker meg også burka...

Anonym sa...

Jeg kjører som regel forbi med flekkede klær og en eim av maling og olje hengende etter, og selv om det kanskje matcher kvaliteten på den elendige kaffen de serverer så er det fare for at jeg blir nektet servering. Jeg er redd for at jeg må begrense meg til å bremse litt og vinke fram til hybelen er pusset opp og sjøsatt igjen.

Tærne i tangen (dvs i vannkanten) er så vidt jeg vet rett oversatt fra den reservedanske dialekten.

Rockette sa...

Jaaa, anett. Pur lykke, faktisk:-)

Takk for oppklaring, Lothiane - min bereiste venninne:-)
Kos deg med søs. Snakkes hånnipånni.
Du kan låne ekstraburkaen min når som helst, men jeg synes ikke en sånn flott jente skal gjemmes bort!

De serverte faktisk meg, Håkon, så det hadde sikkert gått bra!
Og her på utskytningsrampen serverer vi alle bare de er hyggelige
Forhåpentlig blir det en gjenvisitt med tean i Holmen-tanga igjen snart. Da MÅ du vinke!

Anonym sa...

Så deilig å vifte med tærne i varmen!!

:-)

Heh, jeg la nettopp ut et lite tær-i-varmen-bilde selv, men det var ikke herming altså!!!

Fortsatt god sommer!

Rockette sa...

Tihi, Cat. Dine tær er da så mye vakrere enn mine:-D
kanskje vi skulle utlyse en "Tean i tanga"-konkurranse