tirsdag, august 12, 2008

Første sykkeltur på 4 år


Balanse og lårmuskler? Not so Much:-D

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hey! Flott! :D

Jeg håper du får mange flere sykkelturer før snøen tar oss. :)

*heier på*

Anonym sa...

Men sprekt gjort!
Hurra for deg!
:-)

Anonym sa...

Knallbra!

Balanse og muskler kommer etter hvert.

You go, girl!

Anonym sa...

Wow, så stilig! Gratulerer!!! :D
*kjempeklem*

Rockette sa...

Thanx a million, grrls:-D

Jeg fikk litt vondt i rompa, men ellers gikk det bra. Var å kjøpte silikontrekk til setet i går. Kompis foreslo støttehjul, men jeg tror det skal gå greit uten....

Rockette sa...

...var _og_ kjøpte. Gratulerer, du har ikke kommet til Norsk Språkråd:-D

Anonym sa...

*Fnis* Det er greit når man ser feilene selv.. ikke alltid jeg er like heldig. ;)

Silikontrekk.. du verden! Slikt hadde man ikke da jeg var ung. :)

Støttehjul... hmm, der går vel kanskje grensa, ja. Jeg tror du klarer deg uten! Peace & love, beibi!