fredag, januar 12, 2007

Perler for svin...

12 kommentarer:

Anonym sa...

Du oppsummerte det så fint med den tegneseriestripen.

Dødsbra!

Rockette sa...

:-D

Perler for svin er forøvrig kuleste stripa. Den har noe som passer for enhver anledning

Anonym sa...

sier du det?

Da må jeg begynne å følge med den.

Anonym sa...

Jeg stjal den...unnskyld...;-).

Anonym sa...

Hihi - det var dagens beste!

Anonym sa...

Takk!

Jeg følger ikke med på perler for svin, så dette var kjekt å få med seg.

Rockette sa...

Sexy og Beate: Den finnes i Aftenpoften (papir) hver dag tror jeg. Og på Yahoo

En liten oppsummering: Gris er nevrotisk, litt enfoldig og usikker, Rotta er kynisk, kverulerende og litt ond, Geit er tenkende og intellektuell og Sebra blir stadig forfulgt og trakassert av krokodiller og bøllete løver. (På mange måter som bloggeverdenen med andre ord :-D)

Stjel i vei Unni. Bloggevenner deler.

Tihi - ikke sant Iskwew:-)

Enjoy, Beate:-)

Anonym sa...

hysterisk!

Anonym sa...

He he, så artig! :) Tror ikke jeg har sett denne tegneserien før.

Ujevne tanker sa...

Hahaha, fantastisk treffende bra:-D

Anonym sa...

Ge-ni-alt.

Betty Boom sa...

Knallbra!

Betty