søndag, mars 11, 2007

Å tre livet gjennom et nåløye

SexySadie har bedt meg å ramse opp ti ting som gjør meg til et godt koneemne. I skrivende stund kommer jeg bare på én, så det får vente til en annen gang.

Til tross for min temmelige isolerte tilværelse, har jeg greid å pådra meg influensa. Kvinnedagen har måttet klare seg uten mitt engasjement, men jeg må berømme skribentene på 0803-bloggen for flotte poster.

Dagene går. Det er dager av tynt glass og jeg forsøker å behandle dem varsomt. Trer jeg livet gjennom et nåløye får jeg kanskje noe å sy en mening med.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er også tagget på den der, og har foreløpig ikke kommet på noen grunner til at jeg er et godt hustruemne.

Makan!

God bedring med influensaen :o)

Lothiane sa...

Vakkert sagt...

God bedring, Rockette!

Anonym sa...

:klem til dere begge:

Unni sa...

Og jeg er godt gift uten nødvendigvis å komme på hele ti grunner til hvorfor :-).

Men ville egentlig også bare si som Lothiane...tre livet gjennom et nåløye og få noe å sy en mening med...vakkert. Håper du er god til både å tre og sy, Rockette!

Rockette sa...

Haha, Isk. Jeg spurte ex-en min på MSN, han kom ikke på noe annet enn at jeg var veldig tydelig. Altså med hva jeg mener og behøver og sånn. Men han snakket om det som det er en veldig, veldig viktig egenskap, så kanskje jeg skal dra den opp på reklameplakaten min. Forøvrig vil jeg mye heller være kjæreste enn kone. Selvom jeg blir gift igjen. Det høres så mye koseligere ut!

Klem, Sadie:-)

Lothiane og Unni. Det er strengt tatt Falkeid som bør få æren for den metaforen. Så får jeg blingse min tråd inn og brodere så vakkert jeg kan:-)

Tvilsom Tvisynt sa...

Jeg tror at det å være et vakkert menneske gjør en til et godt hustruemne ;-))

Og, man trenger jo bare en ting; å være den rette....

Dager av glass... Høres kanskje mye vakrere ut enn det er???

Klem!

Anonym sa...

Jeg er enig med ex'en din i at det er en veldig viktig egenskap, Rockette!

Kjæreste høres bedre og en del yngre ut enn kone :o)

=Anja sa...

takk, Eirik!