onsdag, oktober 03, 2007

7 rette

Den fabelaktige Avil av Haustljoset har bedt meg skrive ned syv ting jeg liker ved meg selv. Man skulle tro det var en smal sak, siden jeg er et slikt elskelig menneske (*host*), so here we go:

1. Jeg forsøker å møte alle mennesker med åpent sinn og engasjement.

2. Jeg er omtenksom og empatisk

3. Jeg er morsom! (vel, i det minste synes folk med litt sær humor det)

4. Jeg går gjennom ild og vann for vennene mine om nødvendig

5. Jeg er flink med dyr

6. Noen synes jeg er sterk og modig. Jeg føler meg ikke sånn for tiden, men jeg håper det er en viss sannhet i det.

7. Jeg er en jævel på alternative løsninger der ting butter

Er det noen igjen der ute som ikke har vært med på dette meme't? I så fall er du herved tagget:-)

Du som aldrig gått ut ur ditt trädgårdsland,
har du nånsin i längtan vid gallret stått
och sett hur på drömmande stigar
kvällen förtonat i blått?

Var det icke en försmak av ogråtna tårar
som liksom en eld på din tunga brann,
när över vägar du aldrig gått
en blodröd sol försvann?

Edith Södergran

6 kommentarer:

Anonym sa...

Å være god på Plan B er noe av det beste man kan være, spør du meg.

Jeg tror du er de 7 tingene og minst 7 til :o)

Rockette sa...

Ååå, du er så skjønn, Iskwew!
:-)

Anonym sa...

Du er. Du er. Fantastisk! Det er det du er.


Frøken fantastisk Positiv energi.
Jepp.

Rockette sa...

Wuoooiii:-D
Det er DU også, HHS

Much love

Anonym sa...

så veldig, veldig glad. Den fabelaktige Avil. Jammen trur eg at eg må ta på meg raude sko og svinse litt uskuldsreint og naivt rundt i hagen.

Rockette sa...

Tihi - Jaggu, Avil:-)
Om du skal sende hagenissen rundt i verden, håper jeg første stopp blir Oslo