tirsdag, februar 19, 2008

I tilfelle du lurte


A jordmorMatja bor på Frogner.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh...den var nå litt søt da... :-)

Anonym sa...

Hihi, så morsomt. :)

Jeg gikk en gang til ei jordmor på Frogner. Hun het ikke Matja.

Ujevne tanker sa...

Haha, så herlig! Jeg liker slike navn.

Rockette sa...

Ja, hihi - var ikke det litt søtt!

Rockette sa...

Dette var forøvrig min aller første mobillbloggpost!

Anonym sa...

Kan man blogge via mobilen? Nææh!?

(nå kom det opp et morsomt ord i ordbekreftelsen under her: bykda. Det er nesten bykla... og bykla var navnet sønnen min ga smokken sin da han var liten. Ah, disse minnene.)

Rockette sa...

Ja, det kan man, Lothiane! Min mobil kom med blogger-connection. Jeg måtte stille inn noe greier for å sende postene til denne bloggen i stedet for en egen mobilblogg, men det var gjort i en fei.

Er det rart å tenke på at poden har blitt så stor?
:-)