torsdag, februar 28, 2008

By my side

Jeg fant en gammel INXS-video hos PMS (tusen takk, georgeous), og kom plutselig til å huske min all time favorite-låt som jeg fikk lyst å dele. INXS er for vakkert til å glemmes.



Når jeg hører denne blir jeg voksvarm i boblehjertet mitt, jeg lukker øynene og sitter plutselig splitter naken på Papagayo-stranden mens Atlanterhavet skyller inn over nakne føtter, og kjenner varmen av solen, fra vennene mine, fra minnene herfra til evigheten og verden rundt, og tenker at om jeg åpner øynene nå står Ekko der med glitter i øynene og ler mot meg, og aldri skal noe noensinne komme til å røre sjela mi som akkurat denne dagen, denne sangen, dette minnet. All is well.

Jag har ett enda ord för allt, och det är kärlek

3 kommentarer:

Solskygge sa...

Ååh! Den er fin den! Min kjære hadde lagt den inn på den nye mp3'n jeg fikk på bursdagen min.

Takk for en god avslutning på kvelden min. :)

Rockette sa...

Ja, ikke saNT den er fin! Så søtt av kjæresten din, forresten.
...og velbekomme:-)

lotten sa...

Takk selv, brave dame!:)