mandag, mars 24, 2008

En veldig stor påskehare


Eller noe sånt. Tror byfrøkna

6 kommentarer:

Anonym sa...

MED påskemarsipan og god rødvin til snille byfrøkner håper jeg...

Anonym sa...

Jeg antar at det bragte store og overfylte påskeegg?

Rockette sa...

Ikke'no rødvin, Randi. Enda så snille vi er.
Men masse godterier ja, Iskwew:-)

Håper dere begge har hatt en fin ferie?

Anonym sa...

Jeg har vekselvis jobbet og sovet meg gjennom påsken. Alt i alt helt ok :o)

Anonym sa...

Litt skummelt, men jeg har sikkert bare sett for mange zombiefilmer. Godteriene hørtes forlokkende ut. Jeg er nok fortapt...

Du er forresten ønsket til "Leserne mine" når du har tid og anledning. :)

Anonym sa...

Litt skummelt også ja... Vi har ikke sånne i blokk-jungelen der jeg kommer fra. Der er det så lite dyreliv at vi må kjøpe påskeegga våre selv!