onsdag, mars 19, 2008

Ut på tur...



12 kommentarer:

Anonym sa...

NÅ begynner det å nærme seg ja....

Anonym sa...

Steike så fint! Mye snø da... pass deg så du ikke går deg bort og må grave deg snøhule. ;)

Håkon sa...

Jeg ser på fotsporene i snøen at hun som gikk foran deg har forsvunnet i løse luften. Spooky, men det var godt du stoppet der du stoppet.

Anonym sa...

Utrolig men sant har jeg faktisk også i dag gått på ski for første gang siden 1981, og vært opptil flere mil unna en kaffebar. Så kanskje det finnes håp for selv den mest innhuga urbanist?

Betty Boom sa...

Gla påske til deg!

Rockette sa...

Det kan du si, randi - som sannsynligvis har startet badesesongen på dette tidspunkt.
;-P

Lothiane: kommer du med en st. bernardshund og en kagge konjakk? :-)

Hehe, håkon. Hun som gikk der ville inte vara med på bild. Ellers er det spooky nok for nevrotiske byfrøkner:-)

Wuoooi, luka - jeg er imponert! Selv har jeg bare kjørt sparkstøtting. Det var i grunnen litt gøy.
Kanskje....

Rockette sa...

Gla påske til deg også Betty:-)

Anonym sa...

I påsken har jeg lært meg å like litt konjakk, så joda, jeg kommer selvsagt stormende og redder deg! :) Så kan vi kjøre sparkstøtting tilbake, det er hadde vært moro å oppleve igjen. Har ikke gjort det siden jeg var lite knøtt. :)

Anonym sa...

Hei rorckette....
Håper solen lyste like mye på deg som den gjorde her på meg idag!
Det bare MÅ gi positiv energi...:o)

Håper den første uken har gjort underverk!;oD
Riktig god natt og ønsker deg en kjempefin uke som kommer.....

fiveca - c"j)

Anonym sa...

Jeg haaper du fortsatt lever...? Litt lenge siden forrige livstegn;-) Kanskje du trivdes saa godt at du flytta inn i ei snoehule?

Rockette sa...

Du er en knupp, Lothiane. Jeg visste jeg kunne stole på deg:-)

Hoi, fiveca:-) Det er ikke så mye sol her, men det kommer forhåpentlig. Sammen med litt energi. Ha en super uke du også!

Alter Ego: hihi, sorry. Trodde du jeg hadde gravd meg ned og ikke blitt funnet i tide?
Jeg tror jeg må i gang med å blogge litt snart, men snøing vannrett, 36 kalde grader, og skog,fjell og Petter er kanskje ikke mye å blogge om i lengden...

Anonym sa...

Badesesong og 30 grader ja... ;-)