torsdag, august 24, 2006

Æh, - PS fra blondine-Dory-raketten

SexySadie tagget meg forleden. Oppdraget var å liste opp ting jeg sannsynligvis ikke kommer til å si høyt.

Fjern som jeg er, og litt ukjent med bloggsfærens regler, tenkte jeg ikke på at hele meningen med memer er at de må sendes videre... (Fj*n Sadie - du må fortelle meg sånt:-D)

Så: - når Thomas har fått tingene sine i orden i Nicaragua, kunne jeg tenkt meg å høre hva han gjerne skulle ha sagt:-)
(Håper forøvrig du har det fint, Lolito:-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Beklager kompis! Det skal ikke skje igjen.

Rockette sa...

:-D

Tror du må være min mentor, Sadie. Vil du det?

Anonym sa...

Det er nok helst du som er min mentor i bloggeland.

Thomas sa...

hei, jeg skal faa postet litt vettu. Maa bare finne litt blogg-tid, hehe :)