søndag, september 10, 2006

Sludder og pølsevev

Jeg burde vel egentlig skrevet noe om rikets tilstand og denne eksluderingsministeren som tidligere var mest kjent for å synes at det er greit med feminister bare de er pene og svenske. Men jeg orker ikke.
Det var ikke dette jeg ba om da jeg i fjor kreket meg ut av sykesengen (som den trygdeslask jeg var) for å gjøre min borgerplikt.
Egentlig synes jeg vi skal lage pølser av Hanssen, sperre Carl Ivar&Co inne i atomreaktoren på Kjeller, sende hele SV til Israel for å plukke appelsiner og utrope Gerd Liv til president.

Det blir muligens litt usaklig, dessuten beskriver Marie Simonsen mye bedre hvor skapet står. Så her kommer en liten trudelutt om kjærligheten i stedet.

Forleden fant jeg nemlig definisjonen på kjærlighet ett eller annet sted. Jeg har naturligvis allerede glemt hvor, men her er den altså:
Kjærlighet er det som skjer når du treffer på noen som imøtekommer dine nevrotiske behov.

Jepp.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tror du det?
At det er kjærlighet?

Rockette sa...

Egentlig ikke, men jeg ler så godt av morsomme spissformuleringer:-D

Anonym sa...

Sant, det ligger noe i dem.