torsdag, oktober 11, 2007

Speil, speil på veggen der...

Jeg har hatt en vanvittig tannpine i fem uker fordi jeg ikke tør å gå til tannlegen for å rotfylle. Jeg vet; - det er ganske patetisk.

Man kan bli mye rart av å gå rundt med smerter i munnen. Litt suicidal og ganske paranoid. Blant annet er jeg overbevist om at Dagbladet gir spalteplass til Mads Larsen og åpner for de not so smarte nettdebattantene bare for å gå meg på nervene.

Enuur og jeg planlegger en rituell brenning av boken som bare går under navnet "Den Fryktelige Boken". (Den er skrevet av ML og tittelen begynner på P). Noen gleder skal man ha, og jeg er overbevist om at det er lurt å kvitte seg med ekle ting på rituelle måter.

Nå må jeg bare finne en heksedoktor av en tannlege og noen som kan slå meg bevisstløs før ritualet.
Noen frivillige?


Find out what heroes character are you at LiquidGeneration.com!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Der ser du, en ulykke kommer ikke alene.

Anonym sa...

Jeg har en superduper tannlege som har så mye kjekt innen bedøvelse.

Når det gjelder ditt og Enuurs bokbål, så kan jeg stille med et lass meg lightere!

Rockette sa...

Uff, det er riktig Sadie...

Greia er at jeg ikke er redd for smerter, Isk - jeg er redd for reaksjonene på bedøvelse, beroligende, etc. Jeg har hatt noen horrible reaksjoner på medisiner siden jeg fikk ME...

Det bålet tror jeg blir saftige saker:-)
Skjønte du forresten hva Mads ville med det siste innlegget sitt?
- Alle må ha seg mer, bare de ikke er godt voksne damer som drar utenlands og har seg?

Lothiane sa...

Sukk. Hva skal man egentlig si til Mads sitt innlegg? Eller til "diskusjonen" under. Jeg fatter ikke hvorfor Dagbladet gidder ha disse nettdiskusjonene, for makan til drittslenging ser jeg ingen andre steder. Det er vel en god grunn til å holde seg unna avisens nettsider.

Når det gjelder tannlegen har du min største medfølelse. Jeg har ingen gode råd, dessverre. Skulle ønske det kunne dukke opp en ME-vennlig tannlege i nærområdet ditt. Jeg burde vært hos tannlegen selv (for flere år siden), men jeg har helt skrekk for den yrkesgruppen. :-S