onsdag, april 02, 2008

Greetings from rehab

Her kommer et lite livstegn fra Rocketten Langtutpålandet som bare glimtvis har nettdekning.

Det blir litt vanskelig å skrive om stedet, tiden og menneskene her, fordi det liksom er... ultimat privat... om du skjønner?
Men det jeg har lyst til å fortelle er at jeg er omgitt av folk som i aller høyeste grad funker. Til tross for Alt.

Her er jeg omgitt av livsglede, optimisme, nestekjærlighet og ukuelige viljer. Sjelden har jeg ledd så mye og ofte, hatt så mange meningsfylte samtaler i et så kort tidsintervall, og truffet så mange mennesker "hjemme". Det er nesten så hjertet bobler over. Jeg fylles av takknemlighet for privilegiet av å oppleve dette.

Apropos takknemlighet: det er litt hyggelig at et par av mine blogghelter også har beundrere langt utenfor Bloggebyens gater. Jeg har lovet å formidle følgende til Esquil og Iskwew fra gjengen Trøtte Typer (aka ME-gruppa):

På mandag så vi Utmattet. Takk, Eskil. Du ga oss et ærlig og levende bilde av hvordan ME er å leve med. At du byr på deg selv på denne måten betyr uendelig mye for så mange av oss. Lykke til videre på veien ut av mørket.

Iskwew, takk for dine reflekterte betrakninger rundt ME og alternative behandlingsformer både på blogg og forum.
Ditt engasjement er uvurderlig.

Peace, love, & bundels of joy til dere. Og alle andre som titter innom. You make my day!

Jeg er plutselig tilbake:-)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååååå *snufs*

Nå ble jeg glad! Det er godt å engasjere seg, og det er godt at det betyr noe.

Jeg skal fortsette med det!

Si takk til alle sammen for alt jeg har fått vite og lære, og dermed forstå, Rockette. Det har betydd mer enn dere aner.

*klem*

(Jeg gleder meg til du er tilbake, og håper du får max ut av oppholdet!)

Anonym sa...

For en levende og flott beskrivelse av stedet/folkene. Det er godt å være blandt folk som er "hjemme"!
Lykke til - håper at nettdekningen på stedet tar seg opp....

=Anja sa...

Hei Rockette!
Etter tv-program med Eskil har j møtt meg selv i døra-
Det var tåpelig, uintelligent og fullstendig bak mål av meg å ironisere over sykdommen din
Angrer på det jeg har gjordt nå i ettertid
Ber om tilgivelse
Ber om godt vær
og ønsker deg lykke til videre!
Mvh Anja:o)

Slutt

Solskygge sa...

Så godt å høre at du trives der oppe i huttiheita! Det var på ett sånt sted alt begynte å snu for meg, og det er jeg evig takknemlig for. :)
Du bringer en rimelig stor del med JOY selv, Rockette. :)

Anonym sa...

For et herlig innlegg, Rockien min! Du trenger ikke fortelle mer, for det du formidler her sier så mye. :)

Jeg er glad du fikk muligheten til å være der og oppleve alt sammen. På en måte skulle jeg ønske jeg var der jeg og, men samtidig ikke. Jeg er vel litt for bortevekk i hodet mitt og ville vel dødd om jeg ikke hadde nettilgang for tida. ;)

Mange klemmer sendes deg, gleder meg til vi ses igjen!

Esquil sa...

tusen takk for hilsen :)

håper det går best mulig med deg, rockette, og ikke stress om bloggen ikke blir oppdatert, folk glemmer deg ikke så fort :)

takk også til anja, for en lignende melding til meg, skrevet i radiohode.

=Anja sa...

Takk selv-Esquil

Slutt

Betty Boom sa...

Her var det mye godt vær :) Hærlig. Synes at Anja sin siste post er stor i forhold til temaet: Unnskyld. Ordet viser seg å være like vanskelig å skrive som å si, men han/hun gjør det :)

Ellers ønsker jeg deg en god helg der du er.

B

Anonym sa...

Hei Rockette!:o)

Jepp, jeg er innom en liten sving. Og det er like morsomt å lese det du skriver, for på et øyeblikk så 'er man tilstede' fordi du skriver/beskriver ting så godt.
Og samtidig er det godt å høre om mye latter. Regner med at du bidrar i stor grad!;oD Ønsker deg mange gode/morsomme stunder også de nærmeste dagene!
Klem, fiveca! c"j)

Ujevne tanker sa...

Rockette, jeg blir bobleglad og rørt når jeg leser inne hos deg i blant:-) Så glad du har det fint! Det er så godt å føle at man treffer folk 'hjemme' som du skriver, og ha den samhørigheten:)

Nettklem!