torsdag, april 24, 2008

Hjemme best


Selvom naboen er nesevis.

6 kommentarer:

Anonym sa...

AHA! Velkommen hjem :D

Anonym sa...

Alltid godt å komme hjem :-)
Velkommen!! Også likte jeg den dørmatta til naboen....

Anonym sa...

Har samme selv, noen venner mente at jeg burde ha en sånn, bra selvironi ihvertfall.
Og nå ligger den der til skrekk og advarsel

Anonym sa...

Velkommen hjem, søta! :)

Snart kommer jeg også tilbake... i mellomtida får du nøye deg med noen bildeminner jeg har lagt ut (mer kommer). Men snart... kommer jeg... og da kan vi drikke vann (?) og røyke med begge henda mens vi skravler masse tull og tøys. Savner deg!

♥ peace'n love

Anonym sa...

Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd at du var nabo til broder'n! Men jeg vet bedre. Kona hans tillot ikke den matta utenfor selv om han hadde kjoept den, saa naa pryder den gulvet utenfor sjefskontoret hans i stedet:)

Sexy Sadie sa...

Hvor kjøpte du den?