mandag, november 30, 2009

Jeg trenger en katt

6 kommentarer:

Astri Ulland sa...

- så da gjelds det bare at du finner en katt som trenger deg!

Lykke til, og takk for herlig video!

Spamord: "macycidi"

nesten som 'mjau'!

Anonym sa...

SKUMMELT søt!! Hivs du får deg katt, kan jeg komme og få litt katteterapi nå og da? :)

Rockette sa...

Mjau, Titta:-)

Seffern Tris. Katteterapi all around:-)

Nå gjenstår det bare å flytte på landet... Jeg er litt skeptisk til at kattejegere skal være innestengt i tredje etasje...

~SerendipityCat~ sa...

*fnis*

Så søøøt!!!

Jeg vil også ha, hvis de holder seg så små hele tiden og er allergifrie!!

:-D

Lothiane sa...

Til og med jeg fikk lyst på katt nå. Utrolig søøøøøt! :D

=Anja sa...

Ei god jul og et velsignet godt nytt år ønskes Rockette ifra trøndelagen:0)