onsdag, juni 25, 2008

Trøsteshopping


Dings man strengt tatt ikke trenger...

9 kommentarer:

Callan sa...

Ethvert møblert hjem trenger jo en slik, synes jeg.

Trenger du forresten fremdeles en ADB-kabel?

Anonym sa...

Kan vel diskuteres hva som er nødvendigheter og ikke :-)

Litt trøsteshopping kan faktisk bedre livskvaliteten flere hakk! Skal ikke kimse av det!

(Sier hun som fikk penger av manden til å shoppe sommerkjoler i dag, men måtte kjøres hjem etter 10 minutter på kjøpesenter fordi jeg var for svimmel.. oh joy..)

Tvilsom Tvisynt sa...

Ved siden av skadefryd er shopping på rette premisser en sanne glede :-)

Rockette sa...

Ja, ikke sant Geir:-)
Jeg er veldig glad for at du hjelper meg rasjonalisere!
Kabel har je blitt lovet både her og der, men ingen har levert... Makan ass!

Nemlig, cat!
Uffda - Men det er mange fine kjoler på nett også... www.asos.com f.eks. Da kan du bare sette deg til rette med mandens kredittkort vettu. Ta pause når det trengs:-)

Tvisynte tvilsomme. Du har så rett. Skal vi på leirskole snart, forresten?

Anonym sa...

Selv vil jeg hevde at mac ALDRI er noedvendig, men bortsett fra mine fordommer: GRATTIS! Noe maa man jo gjoere naar vaeret ikke er helt samarbeidsvillig. Antar jeg. (Og saa har jeg allerede kofferten full av sommerkjoler og topper og skjoert. Som jeg ikke faar brukt.)

Rockette sa...

Pfft, AlterEgo:-D
Men du har litt rett her altså. Jeg kan faktisk ikke jobbe noe særlig på den (for dårlig skjermkalibreringsmuligheter), så den er mest til kose-macing... (jøjje, sa jeg det?)

Denne type shopping går på bekostning av kjolegarderoben min. Jeg har to; en selskaps- og en strandkjole... Så været får være som det er for min del. Jeg trives best i jeans:-)

Anonym sa...

Ikke min feil at du drar til fjells straks jeg får tak i kabel fra kompis. Men coming soon to a vestkant near you.

Ujevne tanker sa...

Heh - tøft!
Jeg fikk i går min første MacBook på jobbet, Rockette. Jeg har ikke brukt mac siden ca nittenhundreognittiseks.
Tipper det blir bannings i heimen en stund fremover.

Rockette sa...

Nei, der sa du noe, luka. Sorry ass. Du er 2 kind. Sender deg en melding. Tusen takk!

Wuoooiiii, anett! Da får du ringe Rockettes brukerstøtte om det skulle knipe!
Være snill mot mac'en sin:-)