mandag, juli 13, 2009

Affirmasjoner:


◦ Kroppen min er viktig for meg. Jeg gir den næring hele tiden.
◦ Jeg tar ansvar for livet mitt. Jeg kan ordne opp i enhver situasjon.
◦ Jeg merker overfloden av kjærlighet, tillit og omsorg som omgir meg.
◦ Min indre omsorgsperson stiller alltid opp for meg, beskytter meg, gir meg næring og trøster meg.
◦ Jeg fortjener det beste livet har å by på. Mine behov blir alltid dekket.
◦ Jeg er tilknyttet universet og kjenner trygghet ved forankring i virkeligheten og i øyeblikket. 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det er sikkert derfor folk blir fort knytet til deg og elsker deg for den du er...

I.

Rockette sa...

Takk fine, snille I. Jeg føler meg privelegert som får ha mennesker som deg, på et vis, i livet mitt.
Peace&Love

Ujevne tanker sa...

Så fint, Rockette. Nå smilte jeg.

Rockette sa...

Så fint, anett. Nå smilte jeg også:-)