søndag, november 12, 2006

Fine pappaene

Fars- og morsdager er slike dager som gir mening. Vi burde hatt flere sånne dager da vi gjør ekstra krus på en vi er glad i. Servere frokost på sengen, lage tegninger til og gjør tjenester for. Vennedag, tantedag, kusinedag, nabodag, nevødag, etc.

I dag er det pappaenes dag, og jeg hever min skål til alle fine pappaers ære. Spesielt min egen som dessverre ikke er her lengre.
Min pappa lot sjelden en anledning for å feire gå til spille. Og jeg fikk være med.

Gledelig farsdag. Peace&love to y'all.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint du skrev om dette... Nå minnet du meg på å ringe pappa'n min.

Så trist å høre at faren din ikke lever lenger. :(

Vi får skåle for pappaene våre i dag - uansett hvor de er!

*klem*

=Anja sa...

Tatt meg en bloggepause jeg,Rockette!
Men kommer helt sikkekrt innom bloggen din av og til-for den er jævli bra!
Klems ifra Anja
Slutt

Rockette sa...

Ja, det gjør vi Lothiane:-) Håper du hadde en fin prat med din pappa.
Klem bækk

Tusen takk Anja. Du må love å ikke forsvinne helt. Du er verdsatt!
Klems bækk

Tvilsom Tvisynt sa...

Takk skal du ha :-)

Skål tilbake :-)

EarlGrey sa...

Fuck handelsstanden som frenetisk prøver å gjøre enhver merkedag til "sin". Som lokker oss med at det beste man kan gjøre er å kjøpe seg vekk fra sin egen dårlige samvittighet.

En god klem, et par varme små hender rundt nakken, et hjemmelaget gratulasjonskort og en liten forundringspakke fra formingstimen på skolen; mer enn nok til å glede et pappahjerte..

Og sikkert et mammahjerte og alle andre hjerter også, dersom vi kjenner skikkelig etter!

Peace&Love tilbake :o)

=Anja sa...

Thenk juu,Rockette!!!
Lover å ikke forsvinne helt:o)

Rockette sa...

Se der, er to flotte pappaer innom også:-)
Håper dere ble gjort litt stas på i går, gutter.
Og ja, Earlen. Jeg er helt enig med deg. F*ck handelstanden.

Flott Anja. Lev vel i mellomtiden:-)

EarlGrey sa...

Oops!

F*ck skulle det selvsagt være ja.. Jeg er jo egentlig et veloppdragent gudsord fra landet..men det er litt for lett å bli revet med i all denne kommersialiseringen ;o)

Foreldregruppen ved skolen vår hadde forresten et forslag om å døpe om Halloween til "Hallo - venn", der tanken var å vri godtetiggingen mer over i "julebukk"-tradisjon. Ikke noen umiddelbar suksess, men tanken var jo forsåvidt god..