tirsdag, juli 04, 2006

Jøjjis ass

Det er ganske lenge siden jeg var fjortis, og noen påstår at jeg er litt pirkete på språk og slike viderverdigheter. (Hvilket kanskje egentlig ikke kommer så tydelig frem i denne bloggen, men dog.)
Jeg har overhodet ingen forklaring på hvordan ordlisten på mobilen min har blitt som den har blitt.

Her er noen eksempler:

Ajajaj
Bah
Chillern
Dævver
Elskling
(hvorfor er ikke det et standard-ord?)
Funker
Gangstah-rap
Honeybuns
Intenst
Jøjje
Kæmmis
LuvvYa
Mumremodus
Najs
Ooops
Punkepingviner
(?)
QleKu
Ruler
Seffern
Tihi
Utringet
(jupps)
Vræææl
Wuoooiiiii
Yippikayee
Æsjesen
Øøøyhh
Åjdasann


Er det formildende omstendighet at jeg ikke har noe på Z og X?

2 kommentarer:

Sexy Sadie sa...

Masse slang som jeg ikke fattet i den listen.

Anonym sa...

Er det formildende omstendighet at jeg ikke har noe på Z og X?

Nei!

;)