lørdag, desember 29, 2007

År 2 into orbit

Du slette tid som tiden går!
I dag er det nøyaktig to år siden jeg flyttet inn i bloggebyen. Da skrev jeg om hvordan jeg overlever; - ved å telle og juge.

Mye er telt i denne tiden, først og fremst flotte folk som funker. At det skulle være så givende og lærerikt her i denne sfæren hadde jeg aldri forestilt meg.

Den persiske dikteren, matematikeren og filosofen Khayyam skrev en gang:
Hva er allverdens rikdom? Når jeg ser meg om, er det bare to ting som har verdi: kjærlighet og godhet. Hver dag uten kjærlighet er en tapt dag.

Ikke mange dagene er tapt siden innflyttingen. Jeg føler meg privilegert og takknemlig som har fått lov til å bli kjent med så mange vidunderlige mennesker. Tusen takk skal dere ha. Må det kommende bloggeåret bli fyllt av kjærlighet og godhet for dere alle!

Peace&Love

BTW: dette bildet ble tatt i går! Frogner, Norway, altså. Åttogtyvendedesember!
Jeg velger å se på den som håpefull og ikke som et tegn på global oppvarming...

4 kommentarer:

Kristin Oudmayer sa...

Som vanlig nydelig lesing på dine sider, Raketten...

Til inspirasjon!

Rockette sa...

Tusen takk, Kristin:-)

Anonym sa...

Det er et privilegium å få tilgang til tekstene dine Rockette, de har alltid et eller annet i seg som gjør at jeg føler meg beriket som menneske etter at jeg har lest dem. Det er kanskje en av de aller fineste gavene man kan få..takk!

Og du har rett i at det er mange flotte folk som funker i Bloggeby. Et fascinerende sted rett og slett :o)

Peace&Love right back at ya! Ha et fint nytt bloggeår du også!

Rockette sa...

Tusentusentakk, Earlen! Savner deg. Kom deg på msn en dag og fortelle hvordan du har det dah!