torsdag, april 26, 2007

Peace

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kult! Jeg liker stilen.

Rockette sa...

Tusen takk, Ida. Det betyr mye for meg at du synes det siden du er så kreativ:-)

Anonym sa...

Jeg har alltid vært nysgjerrig på hva du lager. Vil gjerne se mer!

Betty Boom sa...

Ztilig,

Betty

Anonym sa...

Uff
Visste ikke det var du som hadd laget bildene...
Kuuult!
Og det tredje må vel hete "And understanding"?
Klæms ifra Anja :o)

Rockette sa...

Takketakk, damer:-)

Ida: jeg har dessverre ikke tid å lage så mye utenom jobben. Vi får se om det kommer mer:-)

Jepp, Anja - Understanding kommer sikkert om litt:-)

Lothiane sa...

Det er flott å se dette du lager! Imponerende... Men jeg blir veldig nysgjerrig. Hvordan lager du tegningene? Er de tegnet på et papir først eller blir alt laget direkte på data? (Jeg gjetter på det siste, men vet lite om dette.)

:) Håper å få se mer når du har overskudd.

Rockette sa...

Akkurat disse er laget på mac'en ja, Lothiane. Jeg har brukt ulike elementer og teknikker.
Ofte tegner jeg noe, scanner inn og bearbeider i Photoshop og Illustrator.

Denne "sjablon"-stilen har jeg nettopp begynt å leke med. Jeg er litt usikker på om jeg kanskje synes det er litt 80-talls-kitch. Men moro er det:-)