lørdag, september 23, 2006

Meg, meg, meg

SexySadie har tagget meg, og da er det vel best å følge opp:-)

1. Hvor bor du?
Utskytningsrampen, Oslo, Norge, Verden

2. Hvilken bok leser du nå?
Jeg simultan-leser. Morten Ramslands "Hundehode", The Greek guide to Xenophobia (artig liten sak) og Thomas Moores "Sjelefrender"

3. Hvilket motiv er det på musematta di?
Jeg tror det er logo-ikonet til Softimage.

4. Favoritt selskapsspill?
Selskap? Spill? Næh...

5. Beste duft?
Cognac, lavendel og mannehud (ren sådan)

6. Verste duft?
Alt som lukter sterkt. Folk marinerer seg jo i cologne for tida. Og noen matlukter er kjempeekle. Fårikål og sånt. Yak!

7. Favorittlyd?
Bølgeskvulp og myke hjerteslag

8. Verste følelsen i verden?
Følelsen av ikke å strekke til/ eller ha konsekvens. Kjipern!

9. Hva er det første du tenker når du våkner?
Våken allerede? Jeg vil sove mer!

10. Favorittfarge?
Rød og oransje. Må jeg velge bare en? Næsj. Blått liker jeg også godt

11. Hvor mange signaler går det før du svarer når telefonen ringer?
Det hender det kan ta litt tid

12. Hva skal ditt barn hete?
Hvis jeg hadde en datter skulle hun hete Yaya. Eller Lykke. Bah! Det går ikke an å planlegge slikt uten å kjenne barnet først vel?

13. Hva er det viktigste i livet?
Kjærlighet, frihet, samhold.

14. Favorittmat
Æsj mat... Jeg liker best sjokolade

15. Sjokolade eller vanilje?
Ja takk

16. Liker du å kjøre fort?
Ja!

17. Sover du med kosedyr?
Hold grisespørsmålene Deres for Dem selv

18. Hvilken bil var din første bil?
Foruten en russebil (Fiat varevogn 78-modell) jeg var deleier i, har jeg aldri eid noen

19. Om du fikk treffe hvem du ville - hvem ville du helst møte, død eller levende?
Dalai Lama

20. Favorittdrikk?
Vann. Og cognac

21. Hvilket stjernetegn er du?
Skytten

22. Spiser du enden på broccoli?
Nei

23. Om du kunne få nøyaktig hvilken jobb du ville - hva ville det være?
Jeg vet at noen mener det ikke er en skikkelig jobb, men jeg skulle gjerne vært malerinne.

24. Om du kunne farge håret i hvilken farge du ville, hvilken ville det være?
Svart. Skikkelig ravnsvart. Men det kler jeg ikke gitt

25. Er glasset halvtomt eller halvfullt?
Glasset er for lite

26. Favorittfilm(er)?
Stort sett alt av Jarmusch og Cohen-brødrene.

27. Skriver du uten å se på tastaturet?
Ærr'u gæærn. Jeg er designer. Og blond. Jeg bruker mest musa

28. Hva finnes under din seng?
Hybelkaniner

29. Hva er ditt favorittall?
26

30. Favorittsport å se på?
Nei

31. Kaffe eller is?
Kaffe med is.

32. Frase/ord du anvender ofte?
"Sånn kan man også si det."

Jeg tafser, unnskyld - tagger EarlGrey og Eirik

7 kommentarer:

Tvilsom Tvisynt sa...

26?????


(Det var det mest sjokkerende. Ellers kan vi konstantere at du er bærer av en akkurat tilstrekkelig grad av schizofreni for overlevelse i den mezoelektroniske æra.)

Rockette sa...

Hva er galt med 26? Fine tallet:-)

Mezoelektroniske æra? Ka det e?

Bare for den tvetydigheten, blir du tagget du også. Som straff. Så det såh;-P

Anonym sa...

Jepp, jeg så det. :ler:

Anonym sa...

Forstår ikke at du er designer, du skriver jo så godt. Tror du driver med feil yrke.....

Forøvrig så er svaret 42

Anonym sa...

Kan jo være hun er en dyktig designer også.

Tvilsom Tvisynt sa...

Det er utrolig hva enkelte menn gjør når de blir bedt om det :-)

EarlGrey sa...

Du sier noe Eirik ;o)

Det var ellers mange brikker som falt på plass da jeg fant ut at jeg lever i den mezoelektroniske æra..selv om jeg selvsagt hadde en mistanke om dette fra før..