Det er ikke alltid jeg er like mild og bedårende kan man trygt si, så da Norsk Gallup ringte midt i verste sendetid for hormonene mine og ville vite hva jeg mener om Telenors automatiske "Servicetelefon" (jeg er nesten overbevist om at Telenor Kundeservice står som eksempel under oxymoron i ordlista. Skal sjekke senere), kastet jeg meg over anledningen til å få ut litt damp.
Men æsj - kjeeedelig. NG har ikke svaralternativer for hva jeg egentlig mener om den føkkings-jävla-automatiske-kuk-telefonen til Telenor. Så jeg fant opp mine egne svaralternativer, og da lo vi godt både NG-dama og jeg.
Jaja - funker det også:-)
5 kommentarer:
Hva er dine egne svaralternativer?
Sådan skal det gjøres :)
Tihi, Sadie. Nei, du vet, Helt alminnelig ondskap:
"Hvis du hadde fått personen som først kom på at Telenors automatiske telefonservice var en god idé i et rom alene, hva ville du gjort med vedkommende:"
a) Sagt at du ikke liker automaten noe særlig og pent bedt om at den ble byttet ut med en god gammeldags vennlig kundekonsulent
b) Bundet vedkommende opp på veggen med mobil og handsfree på veldig høy styrke og få h*n til å høre på tjenesten i timesvis
c) Sperret h*n inne med voldelige menn og premenstruelle kvinner som har hatt problemer med telefonlinjen i årevis
d) Utført kinesisk vanntortur
Og så videre...
Jepps, zortar:-)
Frustrasjoner funker! Se bare http://mobilen.no/wip4/bannfremoverkoeen-d.epl?id=7450.
*ler godt*
Er det virkelig sant?
Legg inn en kommentar